Club Life Bucecea


Probabil cel mai comentat articol de pe acest blog a fost cel "dedicat" clubului Heaven din Varfu Campului, un club in care atmosfera va este explicata aici. Da, este nasol si am zis cu ceva timp in urma ca nu mai pun piciorul acolo si sper sa nu se iveasca vreun "must go" care sa ma faca sa imi incalc promisiunea. Anyway, vorbim acum despre clubul din Bucecea, mai nou intitulat Club Life, schimbarea numelui fiind propusa de un dj din Salcea, care dupa cate am inteles avea in plan cumpararea actiunilor pe care le detine patronul clubului. Dar nu asta conteaza. Fostul NCN Club, pare sa iasa din groapa in care a cazut si sa se ridice la rangul de club 100%. Da, au fost probleme timp de aproximativ 1 an, in care clubul nu era vizitat asa des. Dupa cum spuneam, isi revine, so everything is fine. I hope..

Nu cu mult timp in urma a fost lansat si site-ul oficial al clubului, site realizat de dj-ul momentan rezident la Club Life, DJ Silviucu. Il putem accesa printr-un click aici, daca dorim sa aflam informatii despre club, despre dj precum si daca dorim sa vedem cateva poze de la diverse evenimente anterioare. Chiar in aceasta seara are loc daca am retinut eu bine, "Petrecerea DJ-ilor", un party la care vor lua parte si vor mixa mai multi dj locali si din judetul vecin, adicatele Suceava. Mai multe informatii nu am si nici nu a fost realizat vreun afis de prezentare a evenimentului.

Cam asta am vrut sa spun (pentru inceput) despre club. Per total, Club Life este peste Heaven-ul din Varfu Campului cu mult, ce-i drept. Sa speram ca aceasta crestere in numarul de vizitatori va continua. Pana una alta propun sa vedem niste poze de la ultimul eveniment realizat de club, "Easter Party Style".


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu