Club Heaven, Varfu Campului


Încep prin a spune că nu scriu acest articol pentru a-i face publicitate sau pentru a-l lăuda ci dimpotrivă, voi spune părerea mea personală despre acest club numit Heaven, situat în comuna Vârfu Câmpului din judeţul Botoşani.
Din păcate, părerea mea nu este deloc în favoarea clubului datorită unor impedimente întâlnite într-o seară de sâmbătă când am călcat şi eu pragul acestui club. Chiar cum am intrat am rămas dezamăgit de comportamentul celor care "colectează" banii de intrare (că deh, e club renumit). Nu intru în detalii pentru că vreau ca acest articol să fie cât mai scurt. Aşadar, am trecut de acel hol în care este amplasată "casieria" şi când am intrat în corpul principal al clubului m-a izbit un val de căldură parcă venit de prin părţile Africii. Nu mai spun de anumitele persoane care fac contact cu apa doar atunci când plouă.
După aproximativ 1 ora de stat în picioare datorită numărului "imens" de scaune şi canapele, am prins un scaun de pe care nu m-am mai ridicat decât după 2 ore, ore în care am ascultat la manele de mi s-au făcut ochii cât cepele. Menţionez că 90% din muzica pusă în club este formată din folclorul ţigănesc aka Salam, Peşte, Parizer şi alţi minunaţi din ăştia.
Preţurile sunt cam mari pentru un asemenea club, variind între 5 lei şi câteva milioane (aşa presupun). Deci dacă ai în plan să bei o bere în clubul Heaven trebuie să scoţi din buzunar 5 lei + înca atâta pentru intrare.
În concluzie, vă sfătuiesc că, dacă aveţi de gând să treceţi pe acolo să mergeţi în tricou şi pantaloni scurţi (sau puteţi renunţa la unu' din astea două) şi foarte important, să aveţi la voi un scaun de pescuit, clubul punând la dispoziţie aproximativ 100 de locuri pentru 300-400 de persoane care vin pe acolo.

Sursa foto


39 comentarii:

Trimiteţi un comentariu