Cluburile iesene sucks

Nu mi-am putut imagina ca in cluburile iesene din zona Copou poate fi atat de aiurea. Am avut ocazia ca intr-o singura seara de sambata sa intampin niste idioti care m-au lasat masca. Incep cu Dublin Pub, un local destul de dragut amplasat in Piata Eminescu din Copou. La intrarea in local, tipul de la usa ne-a intrebat daca avem rezervare. Raspunsul: Da, aveam rezervare doar ca era facuta pe numele unei prietene. Tipul spune cu "parere de rau" ca nu putem intra. Dupa un timp scurt de nedumerire plec (cu un coleg) spre Skye, cel mai serios club (pub) din Iasi.
Pana a ajunge in Skye, ne-am hotarat sa intram putin in alt pub, Master Pub, amplasat undeva in spatele clubului la care o sa ajungem peste ceva timp. Aici, ni s-a spus sa mergem in alt local. Why? Sunt prea inalt? Prea colorat? Nu'ti place cum sunt imbracat? Nici aici nu am obtinut un raspuns clar si concis. Pur si simplu nu am putut intra.
Ok, zic. Langa Master Pub este un alt club (sau pub) numit Best nu mai stiu cum. Aici am intampinat un cioban (asta fiind bodyguard-ul) la intrare care imi zice: De ce nu iti lasi ma haina la garderoba? Ce intri imbracat?
Poate eu am chef sa intru cu 20 de haine pe mine + caciula de oaie si cizme de cauciuc. Ai ceva impotriva? Scrie cumva in regulamentul interior al clubului ca nu ai voie sa vii cu geaca pe tine? In fine, ii arunc o privire cam ciudata si ne retragem.
Si iata ca am ajuns in Skye. Bai nene, Skye e foarte ok. Aseara a fost o petrecere, invitate speciale fiind doua animatoare din Rusia (pentru asta nu imi pare rau ca am iesit in oras). Partea proasta era ca localul era gol. Saracutele animatoare dansau pentru barmani si dj. Am stat jumatate de ora si am plecat si de acolo.
Asadar, recomand Skye 100%. In schimb, celelalte sunt de tot rahatul!. Scuzati limbajul.

PS. Asta s-a intamplat in jur de ora 0.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu