Pauza neprogramata

Datorita companiei care se ocupa de distribuirea energiei electrice in orasul in care locuiesc, am fost nevoit sa stau fara energie electrica timp de 2 zile neavand astfel posibilitatea sa mai postez cate ceva pe blog. Nu pot sa cred ca celebra E.On Moldova are o singura echipa care pleaca in deplasari in caz de vreo defectiune la sistemul lor care si asa este "supra solicitat" ca imi mai si trimite niste socuri doar asa ca sa ma bucure ca isi da restart calculatorul si eu inca nu beneficiez de o sursa UPS.
Probabil imi veti spune ca E.On Moldova are o singura echipa pe judetul Botosani. Da, asa este, dar sa fim seriosi, adica ne lasa pe noi 2 zile fara energie electrica motivandu-se ca singura lor echipa (nici macar nu au specificat daca echipa e pe judetul Botosani sau pe toata Moldova) care se ocupa cu remedierea defectiunilor este momentan plecata in alta locatie unde si acolo super-ultra-mega sistemul lor duce lipsa de ... mai multe.
Nu mai spun ca aceasta pana a venit dupa alta. Personajul principal, tot E.On Moldova, cei care au intrerupt alimentarea cu energie electrica a societatii Apa Grup care se ocupa cu distribuirea apei potabile in judet. Deci, dupa aproximativ 4 zile fara apa trebuia sa avem parte si de 2 fara energie electrica ca deh, suntem abonati E.On.
Sper sa nu mai am parte de vreo surpriza si sa revin cu blogul la normal. Pe curand!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu