Ce ai fost in viata anterioara? | Fun


Esti curios sa afli ce ai fost in viata anterioara? Ei bine, apropo.ro a creat o pagina web care te va ajuta sa afli ce ai fost tu, prietenii tai sau dusmanii tai in viata anterioara. Accesati linkul acesta iar in campul "Numele tau" introdu, bineinteles, numele persoanei vizate. Mie mi-e cam frica sa spun ce am fost. Dar va dau un indiciu. Eu am cauzat probleme grave la sfarsitul anului 2009 si inceputul anului 2010.
Poate sunteti curiosi de "vedetele" si personajele care ne macina in prezent ce au fost intr-o alta viata. Am realizat o lista cu cateva dintre aceste "personalitati", lista ce contine si ce au fost intr-o alta viata. Enjoy!



Emil Boc - "Conducator de trib" -> De asta se da el mare si tare in fata tribului sau, adica noi, romanii.
Traian Basescu - "Marilyn Monroe" -> Cred ca m-as prapadi de ras sa il vad pe presedinte dansand ca o balerina la "Moulin Rouge"
Elena Basescu - "Apa calda" -> Sunt curios cine ar fi fost apa rece.
Cabral - "Mos Craciun" -> Hai ca aici au dat-o in bara. Sincer sa fiu, nu am auzit sa existe vreodata un Mos Craciun mulatru.
Monica Columbeanu - "Capitan de osti" -> Sfatul meu: Sa isi ia o vacanta undeva pe o insula pustie impreuna  cu Emil Boc.
Mircea Badea - "Nimic" -> Ma bucur ca e de acord cu restul populatiei.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu