Reţeaua 3 - Un nou joc @ eMAG

Total diferit de precedentele, Reţeaua 3 este un nou joc marca eMAG în colaborare de această dată cu Vodafone. Sistemul jocului este aproape acelaşi. Trebuie să strângi şanse pentru tragerile la sorţi săptămânale şi bineînţeles pentru cea finală. Gameplayul e diferit.
Campania se desfăşoară în perioada 19 Septembrie - 16 Decembrie, o perioadă asemănătoare cu Reţeaua 1, atunci când premiul cel mare era un Porsche Cayman. La Reţeaua 3 premiile sunt uriaşe ca să zic aşa, cel mare fiind 100.000 de euro. Săptămânal se vor da câte un iPad 2 Apple de 16 GB şi câte un telefon mobil Vodafone (logic) 555. Zilnic vor fi însă mult mai multe premii, în număr de 1260 constând în carduri cadou eMag în valoare de 50 de lei şi cartele prepaid Vodafone (again, logic). Mai multe detalii găsiţi în Regulamentul oficial disponibil în interfaţa jocului.
Eu pot spune că am jucat toate cele 3 "reţele" necâştigând nimic. Poate poate prind măcar o cartelă de Vodafone deşi nu am ce face cu ea. Momentan am 14 şanse şi 3 antene A4 active. Cine mai joacă?



1 comentarii:

Anonim spunea...

eu joc am 3 antene A6 A6 si A7...sper sa castig :D

Trimiteți un comentariu