Locaţii secrete 'Fabrica de maşini 2'

Mai jos puteţi găsi lista actualizată la zi cu locaţiile secrete ale concursului online cu premii "Fabrica de maşini 2".

  • Cetatea Neamţ (Târgu Neamţ, Neamţ) - 09-15 Septembrie 2011
  • Mănăstirea dintr-un lemn (Frânceşti, Vâlcea)  - 11-17 Septembrie 2011
  • Pasajul scărilor (Sibiu, Sibiu) - 12-18 Septembrie 2011
  • Monumentul Horia, Cloşca şi Crişan (Alba Iulia, Alba) - 13-19 Septembrie 2011 
  • Prefectura Târgu Mureş (Târgu Mureş, Mureş) - 14-20 Septembrie 2011 
  • Opera Naţională Română (Timişoara, Timiş) - 15-21 Septembrie 2011 
  • Zeul Electricităţii (Barajul Vidraru, Argeş) - 17-23 Septembrie 2011
  • Parcul Ioanid (Bucureşti, Bucureşti) - 18-24 Septembrie 2011 
  • Teatrul Naţional Ivan Vazov (Sofia, Bulgaria) - 20-26 Septembrie 2011 
  • Băile termale Gellért (Budapesta, Ungaria) - 21-27 Septembrie 2011 
  • Statuia lui Decebal (în apropiere de Orşova, Mehedinţi) - 22-28 Septembrie 2011
  • Localitatea Hollókő (Nógrád, Ungaria) - 24-30 Septembrie 2011 
  • Ferma de scoici de la Dalboka (Bulgaria) - 25 Septembrie - 01 Octombrie 2011 
  • Monumentul eroilor (Mangalia, Constanţa) - 27 Septembrie - 03 Octombrie 2011 
  • Pădurea pietrificată (Varna, Bulgaria) - 27 Septembrie - 03 Octombrie 2011 
  • Velodromul olimpic din Atena (Atena, Grecia) - 29 Septembrie - 05 Octombrie 2011 
  • Muzeul Trovanţilor (Costeşti, Vâlcea) - 30 Septembrie - 06 Octombrie 2011 
  • Heroes' Square (Budapesta, Ungaria) - 02-08 Octombrie 2011 
  • Monumentul Eroilor (Bratislava, Slovacia) - 03-09 Octombrie 2011 
  • Mănăstirea Saint John Teologul (Chora, Grecia) - 04-10 Octombrie 2011 
  • Palatul Pretorian (Koper, Slovenia) - 05-11 Octombrie 2011 
  • Podul Carol (Praga, Cehia) - 07-13 Octombrie 2011 
  • Hotelul Tranzit (Praga, Cehia) - 08-14 Octombrie 2011 
  • Castelul Regal sau Barbicanul (Varşovia, Polonia) - 10-16 Octombrie 2011 
  • Hundertwasserhaus (Viena, Austria) - 11-14 Octombrie 2011 
  • Piaţa Unirii (Cluj, România) - 12-18 Octombrie 2011
  • Ceasul Astronomic (Praga, Cehia) - 12-18 Octombrie 2011
  • Dealul celor 3 Cruci (Vilnius, Lituania) - 13-19 Octombrie 2011 {Nu ştiu exact dacă aşa e şi denumirea celor de la Fabrică însă locaţia este exactă.} 
  • Palatul Ţesătorilor sau Sukiennice (Cracovia,Polonia) - 15-22 Octombrie 2011
  • Mănăstirea Rila (117 km de Sofia, Bulgaria) - 16-23 Octombrie 2011 
  • Sediul Ars Electronica (Linz, Austria) - 17-24 Octombrie 2011 
  • Aleea Scaunelor (Târgu Jiu, Gorj) -18-25 Octombrie 2011 
  • Muzeul Evreiesc (Berlin, Germania) - 20-27 Octombrie 2011
  • Casa Blackheads (Riga, Letonia) - 21-28 Octombrie 2011 
  • Grădina Zoologică (Copenhaga, Danemarca) - 22-29 Octombrie 2011 
  • Palatul din Balcic (Balchik, Bulgaria) - 23-30 Octombrie 2011 
  • Biserica Albastră (Bratislava, Slovacia) - 24-31 Octombrie 2011
  • Bojdeuca lui Ion Creangă (Iaşi, România) - 24-31 Octombrie 2011
  • Monumentul Atomium (Brussels, Belgia) - 25 Octombrie - 01 Noiembrie 2011
  • Centrul Ştiinţific NEMO (Amsterdam, Olanda) - 26 Octombrie - 02 Noiembrie 2011
  • Allianz Arena (Munchen, Germania) - 27 Octombrie - 03 Noiembrie 2011 
  • Place de la Concorde (Paris, Franţa) - 28 Octombrie - 04 Noiembrie 2011
  • Strada Sforii (Braşov, România) - 29 Octombrie - 05 Noiembrie 2011 
  • Muzeul Naţional al Artelor Secolului 21(Roma, Italia) - 31 Octombrie - 07 Noiembrie 2011 
  • Muzeul Naţional de Istorie al Artelor (Viena, Austria) - 01-08 Noiembrie 2011 
  • Tempodromul din Berlin (Berlin, Germania) - 03-10 Noiembrie 2011 
  • Futuroscope (Poitiers, Franţa) - 04-11 Noiembrie 2011  
  • Casa Strâmbă Cocoşată (Sopot, Polonia) - 06-13 Noiembrie 2011 
  • Diamantul Negru (Copenhaga, Danemarca) - 08-15 Noiembrie 2011 
  • Podul Erasmus (Rotterdam, Olanda) - 09-16 Noiembrie 2011 
  • Palatul Ferdinand Cheval (Hauterives, la sud de Lyon, Franţa) - 10-17 Noiembrie 2011 
  • Catedrala din Parma (Parma, Italia) - 11-18 Noiembrie 2011 
  • Casa Batlló (Barcelona, Spania) - 12-19 Noiembrie 2011
  • Castelul Iulia Haşdeu (Câmpina, România) - 13-20 Noiembrie 2011
  • Sculptura Armonia (Turku, Finlanda) - 14-21 Noiembrie 2011 
  • Muzeul Kunsthaus (Graz, Austria) - 16-23 Noiembrie 2011
  • Moscheea din Cordoba (Cordoba, Spania) - 17-24 Noiembrie 2011 
  • Galeria Vittoria Emanuele II (Milano, Italia) - 18-25 Noiembrie 2011 
  • Gara Oriente (Lisabona, Portugalia) - 20-27 Noiembrie 2011
  • Primăria din Stockholm (Stockholm, Suedia) - 21-28 Noiembrie 2011


139 comentarii:

Mohi spunea...

Cum ajungi in aceste locatii, ca nu apar pe harta...

Trabelsy spunea...

@Mohi
Te apropii de o anumită locaţie cu ajutorul altora. De exemplu, pentru a ajunge la ultima locaţie (din Grecia) mai întâi vizitezi câteva din Bulgaria şi pe parcurs ce înaintezi spre Grecia o sa îţi apară pe harta şi locaţia dorită.:)

VALUP spunea...

ms frumos,mi-au fost de mare ajutor locatiile;)daca ai posibilitatea,mai posteaza.ms

Anonim spunea...

Ma chinui de doua zile sa ajung la monumentul eroilor din Mangalia, dar jocul nu-mi da locatii astfel incat sa ma pot apropia.
m-a invartit o zi intreaga in jurul Bucurestiului.

Anonim spunea...

nu sunt chiar asa de exacte locatiile de pe blog cu cele din joc...

Trabelsy spunea...

Locaţiile sunt foarte exacte. Diferă denumirea doar pentru că nu am timp să ajung la fiecare.

Dini1970 spunea...

multumesc mult pt locatiile secrete.fara dvs. ne-ar fi ff greu sa ne descurcam.sunteti de un real ajutor.

Buzsik István spunea...

Locatia secreta din 8 oct. este: Hotelul Tranzit din Aeroportul de la Praga.

Trabelsy spunea...

Mulţumesc. Mie nu îmi permitea interfaţa jocului să vizualizez imaginea la o dimensiune mai mare..

Buzsik István spunea...

Nici mie nu-mi permitea, click dreapta pe imaginea mica si zoom in de trei ori ;)

Anonim spunea...

mie nu imi arata hotelul tranzit si nu stiu de ce

Anonim spunea...

hey.da nici mie nu-mi afiseaza hotelul tranzit. acum sunt la podul carol.are cineva vreo idee,solutie ceva??? merci anticipat

dan004 spunea...

eu nu gasesc nici cum hotelul Tranzit, tot departe de Praga ma directioneaza, voi la-ti gasit?

dan004 spunea...

eu nu gasesc nici cum hotelul Tranzit, tot departe de Praga ma directioneaza, voi la-ti gasit?

Anonim spunea...

Casa Hundertwasser Viena Austria

Cipriana spunea...

Eu nu gasesc Castelul regal din Varsovia...

Anonim spunea...

poi scrieti pe google de exemplu cautati hotel tranzit pe google harti si va duce direct la aeroport, la celelalte cautati denumirea lor originara pe wikipedia si la fel cu google maps

Anonim spunea...

Eu nu mai gasesc nici o locatie secreta din cele scrise aici, nici in Viena, nici in Praga, nici in Varsovia si nici in Cluj.

Trabelsy spunea...

Se pare că site-ul întâmpină câteva probleme zilele astea. Ieri aveam 5 locaţii de vizitat în Berlin, azi n-am mai găsit niciuna. Sperăm să se remedieze cât de curând.

Anonim spunea...

si alte chestii sunt aiurea. mergeam prin sudul frantei cu intentia de a ajunge in spania. cum m-am indepartat un pic spre nord, n-am mai avut optiunea de a lua-o spre spania si a trebuit sa ma intorc in italia, de unde plecasem...

Anonim spunea...

de 2 zile stau ...


"Buna ziua,

Iti multumim ca joci Fabrica de Masini.

Din cum se vede in baza de date, esti printre primii jucatori care au vizitat aproape toate destinatiile jocului :) Programatorii cauta o solutie care sa va permita sa jucati in continuare.

Mult succes in continuare,
Fabrica de Masini
"


sa speram ca mai vin si altele

Anonim spunea...

Si eu mam chinuit sa ajung la o locatie dar mam invartit pe acolo pana mi.a dat.o

Anonim spunea...

Dealul Crucilor e din vilnius ca am fost acolo

valy_h spunea...

http://www.fabricademasini.ro/?galleryID=68798

cel mai bun instrument de a gasi o locatie este google map, combinat cu multa rabdare

Anonim spunea...

Eu cred ca din bun simt ar trebui sa acorde premii, sau cel putin un premiu si celor care viziteaza toate locatiile jocului !!!

Anonim spunea...

Palatul Tesatorior sau Sukiennice (Cracovia,Polonia)-15-22 Octombrie

Anonim spunea...

am gasit ultima locatie secreta!
Holy Virgin Church, Rila Monastery, Bulgaria

Anonim spunea...

locatia secreta pentru 23/10 este Holy Virgin Church, Rila Monastery, Bulgaria
cel mai usor e sa dai search pe imagini si te uiti bine la poza si cauti indicii...spre exemplu aici am dat search "orthodox monastery, arches, black, white red stones" am cautat printre poze si am identificat destinatia!

Anonim spunea...

A mai aparut un alt eveniment,stie careva pe unde e?
Si daca poate sa`mi zici si mie cineva cum pot ajunge in Polonia,ca daca o iau prin Ungaria,imi doar pana la Debrecen si dupa ma trimite iar in Romania,nu`mi da voie mai departe!

Anonim spunea...

Lacatia 25/10 ALEEA SCAUNELOR | Parcul Central Tg. Jiu |

Anonim spunea...

multumim pt ajutor
ne mai pregatiti o lista cu urmatoarele locatii?

Anonim spunea...

ultima locatie secrete se numeste,, aleea scaunelor ,,, din targu jiu

paul spunea...

locatia de azi e la targu jiu

Prazlea spunea...

nu stiu ce ma facem fara posturile astea..ma plimbam aiurea pana ma lasam de joc. Mersi si in numele celorlalti !

Stetca Florin spunea...

spre polonia Romania-ungaria-Cehia(prin N cehiei sa treceti)-Polonia ;)

Anonim spunea...

a ajuns cineva sa echipeze masina cu anvelope de iarna?
care este codul de pe
http://iarna.dacia.ro/

Anonim spunea...

cod pt schimbat cauciucuri de iarna gratis de la dacia : ciasro48

Anonim spunea...

si eu am ajuns la asta cu anvelopele de iarna,dar pana la urma m-am decis sa le cumpar ca nu am gasit pe site. Voi unde ati gasit codul asta? App,functioneaza codul?

Anonim spunea...

Aceste locatii sunt de mare ajutor , nu le descopeream daca nu le postai tu , mersi frumos :d

Anonim spunea...

diaaeo59 ..mie mi-a dat codul asta vad ca difera ...oricum intrati pe http://iarna.dacia.ro/ si vizualizati aricolele de pe acea pagina ... la sfarsitul unuia dintre ele o sa va dea codul ...locatia secreta din data de 27 care este?

Prazlea spunea...

diaaeo59 asta e codu

Anonim spunea...

Inca un cod:
Cod secret: diaaeo59

Anonim spunea...

Dmn Trabelsy mai postati si alte locatii va rugam frumos!!!

Anonim spunea...

mai are vreun farmec sa ne plimbam dupa locatii secrete?eu am o gramada de bani si n-am ce face cu ele, asa ca plimb la locatiile care vin la rand

Stetca Florin spunea...

pai are rost pt ca sunt poate altii care au nevoie de bani sasi faca masini si sa aiva sanse si ei de castig si iti multumim ca faci asta pentru noi.tineo tot asa barosane ȘXȘXȘX

Anonim spunea...

Am ajuns cu masina intr-o locatie si nu imi mai genereaza alta locatie la care sa merg, stie careva motivul???

Anonim spunea...

in momentul in care ajungi ..si dispare masina ( nu mai genereaza nimic) ... ai terminat toate locatiile :) join the club

de imediat 2 sapt astept sa mai apara ceva nou, si ...nimic

azi vad ca nici site-ul nu le merge

Anonim spunea...

Ok, dar mai am 3 masini si cu alea mai gasesc alte locatii!!! Mai ales ca mai am vreo 4 tari de vizitat.

Anonim spunea...

foarte tare atunci :)

eu dupa ce am patit cu prima sa nu-mi mai dea directii, la urmatoarele am patit acelasi lucru i decurs de 1-12 ore ( urmatoarea sosire > fara destinatie la toate fara exceptie )

Anonim spunea...

Dupa o zi a inceput sa imi dea din nou locatii :)

Anonim spunea...

29/10 - gradina zoologica Copenhaga

Anonim spunea...

Cod secret pentru anvelopele de iarna: acanro16

Anonim spunea...

Ati ajuns careva la locatia secreta din Bulgaria? stiti cumva cum putem sa intram in Bulagaria din Romania,sau pe unde ar trebui sa mergem?!

dan004 spunea...

asa am patit si eu cu Bulgaria, am pierdut vremea prin Romania, dar dupa aceea m-am dus roata prin Italia, succes!

Anonim spunea...

Eu am ajuns acum cateva zile, trecand prin Giurgiu-Ruse.

Anonim spunea...

Interesant e, ca au inceput sa apara aceleasi locatii prin care am mai fost.

Anonim spunea...

spre danemarca se poate merge si cu feribotul in joc?sau numai pe uscat?
multumesc

Anonim spunea...

Sunt unele trase pe care poti merge si cu feribotul

Anonim spunea...

Mi se pare prea exgerat regulamentul.Nu poti construi a 2-a masina decat daca ai 1000 de suporteri.Ar trebui s-a putem construi a 2-a masina doar cu punctele acumulate.

Alex spunea...

Numai pe uscat

Alex spunea...

Ultima locatie adaugata,sper eu ca este casa memoriala a lui Ion Creanga din Humulesti(Tg. Neamt, Romania) 24-31 oct 2011

Alex spunea...

cred ca pana la urma ultima locatia adaugata de azi e bojdeuca lui ion creanga din Iasi

Alex spunea...

uitati aici si dovada. Comparati cu poza de la joc si sa vedeti ca se aseamana: http://curierul-iasi.ro/wp-content/uploads/2010/09/bojdeuca.jpg.jpg ;)

Anonim spunea...

Ce se intampla daca ai trecu deja pe la o locatie care se adauga ulterior ca si premiu??

ralfi spunea...

evenimentul care este pana in data de 1 noiembrie stie cineva unde este?

bogdy_77 spunea...

Atomium (Belgia, Bruxel)

Mihai spunea...

1/11 - Atomium - Brussels
Inaltat cu prilejul expozitiei universale din 1958, spectaculosul monument metalic cuprinde 9 sfere - fiecare are un diametru de 18 metri - conectate prin tuburi; cinci dintre cele 9 "bile" uriase pot fi vizitate, fiecare avand atractiile ei: una un restaurant, alta expozitii temporare cu tema stiintifica etc

Anonim spunea...

aiasde82 cod secret cauciucuri de iarna
25/10

VslAlx spunea...

ajutati-ma si pe mine va rog frumos cu un vot sau like pleaseee :)

dana spunea...

buna ma ajuta cineva si pe me cu cod pt anvelope?va rog,nu gasesc.............ps ms

Anonim spunea...

centrul stiintific nemo, OLANDA

cristina... spunea...

am ajuns pana pe 25 octombrie la ALEEA SCAUNELOR din Tg. Jiu si nu am primit bonificatia de 5000 de puncte...de ce oare?....

Anonim spunea...

daca am trecut cu prima masina printr-o locatie secreta, pot trece si cu masina a 2-a pe acolo?

bogdy_77 spunea...

Allianz arena (Germania,Munchen) locatia secreta pana pe 2 noe.

Anonim spunea...

allianz arena munchen germania-ultima locatie

Anonim spunea...

locatia secreta pana in data de 03/11 este in munchen...fostul allianz arena(nu stiu cum se numeste mai nou).spor la treaba

Anonim spunea...

trebuie sa ai anumit nr de puncte ca sa poti iesi din tara? m-am apropiat destul de granitele tarii dar nu-mi da nici o locatie in alta tara...

Anonim spunea...

noua metoda de a strange voturi este penibila
jucatorii au descarcat cele mai odioase imagini pe care le aveau in calculator si dvs imi spuneti ca ele corespund locatiilor pitoresti din joc
nu faceti publica prostia unora

copilu0 spunea...

m-am chinuit sa ajung la Centrul Ştiinţific NEMO (Amsterdam, Olanda) dar se pare ca cineva umbla la butoane ca nu mi-am primit punctele:))))

Anonim spunea...

ultima locatie este in Paris

Anonim spunea...

ce inseamna Place de la Concorde ? in franceza? :D

Anonim spunea...

am gasit-o in paris :D yuhu

dan004 spunea...

ultima locatie afisata, 05//11 , este Strada Sforii din Brasov

Alex spunea...

Ultima locatie din 29.10-05.11 cred ca este Strada Sforii (Brasov.Romania) ;) uitati aici si mica dovada http://www.trekearth.com/gallery/Europe/Romania/East/Brasov/Brasov/photo901856.htm

dan004 spunea...

ultima locatie strada sforii, brasov

Anonim spunea...

Ultima locatie este Strada Sforii din Brasov, Romania

Anonim spunea...

STRADA SFORII BRASOV 29-10,,,,05-11

Anonim spunea...

Museul Maxxi din Roma

eu si nimeni altul spunea...

va merge site ul ? cand se remediaza problemele ?

Anonim spunea...

stie cineva dc nu se incarca pagina la fabrica de masini?mai are cineva problema asta sau doar eu? ms

Anonim spunea...

gata merge

Anonim spunea...

gata! s au rezolvit si ultimele 2 puncte secrete
multumesc!!!

Anonim spunea...

ultima locatie secreta e Tempodromul din Berlin

Anonim spunea...

tempodrom-berlin,germania-ultima locatie

Anonim spunea...

auzi...am si eu 17500 puncte 5 voturi 4 suporteri si aproape 4500 km si nu ma lasa sa imi cumpar masina....puteti sa ma ajutati si pe mine?:)

Anonim spunea...

pai cei 4 suporteri si-au confirmat conturile!!!!

Anonim spunea...

dc nu-mi da locatii si in afara tarii??>....si dc nu ma lasa sa-mi fac o noua masina desi am kilometrii pe care mi cere?

Anonim spunea...

trebuie sa ai pentru fiecare masina o persoana invitata si validata

Anonim spunea...

pentru ca nu cititi regulamentul !

Anonim spunea...

urmatoarea locatie este, casa stramba din Sopot , Polonia

th3manyack spunea...

"urmatoarea locatie este, casa stramba din Sopot , Polonia " acolo ma indrept eu...cine ajunge primu ia punctele...restu pauza :)))

Silviu Ianas spunea...

Se cheama Casa Cocosata - cea din Polonia !!!

Anonim spunea...

tot aia e

Anonim spunea...

Cum de nu imi arata orasul Sopot pe harta?

gabriel spunea...

...o sa ne cocosam ,pana ajungem la ea ! :)) succes baieti

bogdy_77 spunea...

Podul Erasmus (Netherlands , Rotterdam) ultima locatie

dan004 spunea...

ultima locatie pt.16/11 Podul Erasmus din Rotterdam

Alina Burlacu spunea...

Noua locatie PODUL ERASMUS DIN ROTTERDAM

Anonim spunea...

Orasul Sopot(Polonia) este pe harta!!! pentru cel care a intrebat mai sus!!! Se afla la marginea marii Baltice.

bogdy_77 spunea...

Palatul Ferdinand Cheval (Franta, Lyon) ultima locatie secreta

ke_lyos spunea...

A mai aparut o poza cu locatie dar nu spune unde se afla

bogdy_77 spunea...

Catedrala din Parma, Italia locatia secreta 17.11.2011

bogdy_77 spunea...

Catedrala din Parma (Italia, Genova)

Anonim spunea...

aiure..mie din debrecen nu-mi da alta locatie mai aproape de sopota...

Anonim spunea...

ultima locatie e catedrala din parma italia

Giorgia spunea...

mai e o biserica care nu stiu unde ar trebui sa o cautam?

Anonim spunea...

Ultima locatie secreta este Casa Batllo - Barcelona

bogdy_77 spunea...

Casa Battlo (Barcelona, Spania)

dan004 spunea...

ultima locatie aparuta pt, data de 19/11 este :Casa Batllo, Barcelona

dan004 spunea...

ultima locatie aparuta pt.20/11 este :Castelul Iulia Hasdeu, Campina

sorin spunea...

ultima locatie 20/11 : Castelul Iulia Hasdeu,Campina

adyz_4u spunea...

locatie noua Blackdiamond Copenhaga-Danemarca 15/11

Anonim spunea...

eu nu ma mai pot loga de 5 zile!!! stie cineva de ce??????

Luci spunea...

Ca sa ajung in finlanda tre sa merg neaparat prin suedia sau pot sa trec si prin estonia ?

cretzulicki spunea...

poti trece si prin estonia

Anonim spunea...

cine ma ajuta si pe mine am 3000 de km am bani am suporter de ce nu pot sa cumpar masina nr2 ce se intampla unde trebuie sa intru... va multumesc maya

Anonim spunea...

trebuie sa ajung la Parma Cathedral-Italia,pana pe 18.Asta e locatia secreta corecta,stie cineva?Mersi !

Anonim spunea...

trebuie sa se valideze complet suporteri

Anonim spunea...

ultima locatie secreta este Moscheea din Cordoba - Spania

bogdy_77 spunea...

Galeria Vittorio Emanuele ll (Italia, Milano) 18-25 Noiembrie 2011

Anonim spunea...

Bah daca ajung chiar pe 19 in barcelona iau punctele sau expira
???

bogdy_77 spunea...

nu stiu bah

dan004 spunea...

daca ajungi pe 19 in Barcelona, nu-ti mai da locatia pe harta, deci nu mai poti lua punctele, asa am patit eu cu vreo 2 locatii sau tu poate o sa ai noroc,

Anonim spunea...

multumesc pentru ajutor!

Anonim spunea...

locatia 21-28 noiembrie: Primaria din Stockholm

bogdy_77 spunea...

Primaria din Stockholm

Anonim spunea...

Ce trebuie sa fac ca sa imi pot face a 3-a masina ??? Pls metode

mariusi spunea...

Interesant....

Anonim spunea...

pe cand fabrica de masini 3?

Trimiteți un comentariu