FIFA 12 - revoluţionează fotbalul?

După cum bine ştiţi, toamna dă startul lansărilor de jocuri ce merită atenţia gamerilor, unul dintre acestea fiind FIFA 12. L-am luat şi eu în urmă cu 3 zile (cred) să-l testez, să văd chiar dacă, după cum spun producătorii, revoluţionează fotbalul pe PC. Ei bine, NU! M-a dezamăgit din nou. Oricum nu mă aşteptam ca FIFA să fie peste PES dar am zis să-i dau totuşi o şansă. Partea bună e că FIFA îţi oferă posibilitatea să joci cu foarte multe echipe din destule campionate, majoritatea din Europa. Nu am observat pe ce echipe româneşti au cumpărat licenţa anul acesta dar nici nu prea m-am complicat să le caut. Nu mai zic că am jucat doar câteva meciuri în campionatul francez.

Cea mai idioată fază din joc mi se pare deposedarea. Cică au schimbat ei modul de atac, apărare, deposedare şi nu mai ştiu ce. SUCKS! În acele câteva meciuri jucate nu am reuşit dom'le să le iau mingea. Nici la dificultatea Amator nici la Semi-Pro. Nu mai zic de diferenţa dintre aceste ranguri. E imensă. La amatori m-am plictisit din primul meci, 10-0 cu o echipă de 3 stele contra Lyon, fostă campioană a Franţei, în schimb la Semi-Pro (ţinând cont că nu pot să le iau mingea nici prin "cosire") am dat 1 sau 2 goluri dar şi alea prin noroc, trezindu-mă cu mingea la picior şi poarta goală.

O altă bilă alba o primeşte experienţa portarilor care la Semi-Pro te seacă la creier. Zici că în jurul lor, pe o circumferinţa de 2 metri este un zid şi să te ia naiba dacă poţi strecura mingea pe lânga ei. Revenind la deposedare, echipa adversă îţi ia mingea când ţi-e lumea mai dragă, adică mai tot timpul. În concluzie jocul este prost realizat, grafica excelează doar în meniu, Liga Campionilor şi UEFA le au doar Konami cu al lor Pro Evolution Soccer, iar EA rămâne încă un an doar cu gândul de a fi înaintea PES-ului.

Cerinţe de sistem FIFA 12 

  • OS: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 
  • CPU: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz / Athlon 64 X2 Dual Core 5600+ (Dual core processor /Core duo 2 or better) 
  • RAM: 2 GB 
  • GFX: ATI RADEON HD 2900 / NVIDIA GEFORCE 8800 GS 
  • GFX RAM: DirectX® 9.0c Compatible 3D accelerated 256 MB video card or equivalent (must support Shader Model 3.0 or above)


1 comentarii:

Paul spunea...

Am rămas surprins de modificările aduse acestui joc.
Deci e schimbat total.

Trimiteți un comentariu