S-a lansat Mozilla Firefox 6 Beta


Cred că glumesc! Nici bine nu m-am văzut cu versiunea finală 5 a browserului web, că băieţii de la Mozilla ne-au pregatit o nouă versiune, a şasea, beta bineînţeles, punând-o la dispoziţia noastră, utilizatorilor Firefox, spre testare, începând de ieri seară. Îmi place că baieţii încă se ţin de treabă şi trudesc în realizarea unei versiuni cât mai rapide şi mai bune că deh.. Chrome-ul e pe val.
Ce spun baieţii că vine nou odată cu 6 Beta?

  • Add-ons Manager with Plugin Check: Check that your plugins are up-to-date directly from the Add-ons Manager
  • Improved Panorama Groups: Reduces browser startup time by only loading saved tab groups when you use Panorama
  • Improved Address Bar: Highlights the domain name of the website you’re visiting to make it easy to identify where you are online
  • Streamlined site identity block
  • Quickly build and test JavaScript snippets in the browser
  • Support for Web Sockets with a prefixed API
  • Moveable Web Console
  • New Web developer-specific menu
  • Window.matchMedia API
  • Support for server-sent events

Într-adevăr, a treia îmbunătăţire am observat-o şi eu după finalizarea instalării. Pentru restul nu mă pot pronunţa pentru că nu sunt pro în domeniu.
Versiunea 6 Beta este disponibilă pentru download la acest link.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu