Instrucţiuni de utilizare a Yahoo Messenger


Pare un titlu bizar, aberant, însă nu e ceea ce pare. Vreau să clarific nişte lucruri pentru toţi cei care nu ştiu a folosi Yahoo Messenger în limita bunului simţ. Mi-aş dori aşadar să se respecte cât de cât, unele reguli foarte simple, ceea ce i-ar ajuta extrem de mult pe cei care ştiu ce înseamnă Yahoo Messenger şi cu ce se mănâncă, adică cei care stau în banca lor şi işi văd de treburile lor.
  • A se evita folosirea frecventă a Buzz-ului. Da, este butonul pe care majoritatea îl vede ca fiind cel mai important şi cel mai evident. Ei bine nu, nu este aşa.
  • Că tot ziceam de Buzz, nu începeţi o conversaţie cu acel butonaş. E mai simplu şi mai civilizat un: "Salut", "Bună" sau chiar un "Sal".
  • A se evita trimiterea de mass-uri penibile şi fără nici un scop gen: "Am plecat la somn", "Pa all" sau şi mai penibil: "Care are ultima melodie a lui Gută?". Hai să fim oameni serioşi şi să nu ne complicăm cerebelul cu asemenea tâmpenii. PS. Pentru muzică te ajută Google.
  • Statusurile. Ei, aici e problema. Am avut o discuţie contradictorie cu unele persoane în legatură cu nişte statusuri. Luăm exemplul pe care l-am discutat şi cu alţii. Status: "Mănânc". Deci, nu sunt de acord în nici un fel cu aşa ceva. Pur şi simplu mi se pare că acel utilizator este prea prost pentru a folosi tehnologia de azi. Vezi Doamne că el mănâncă. Te-ai pomeni că vrei ca noi ceilalţi să iţi dorim "Poftă bună!". Nu o să vezi prea curând aşa ceva. Alte exemple: "Baitza", "Dush", "Fac mâncare" etc
  • Limbajul. Aici este o regulă din străbuni. "Noi vorbim româneşte!". Ia şi fă bine de vorbeşte şi tu româneşte şi evita "sh, tz, k" şi restul combinaţiilor de litere. Cea mai amuzantă mi s-a părut: "Tuh q cn krezi k vb?".
Deocamdată sunt destule. Pentru un regim cât mai echilibrat încercaţi să ţineţi cont de ce e scris mai sus. :))