F.E.A.R. 3 - Game Over!


Vă spuneam în articolul dedicat jocului de la SCS, "Truck & Trailers" că o să revin cu o parere despre nou lansatul F.E.A.R. 3, un shooter dezvoltat de Day 1 Studios şi distribuit de Warner Bros. Interactive Entertainment începând cu primăvara acestui an.
Mă aşteptam ca jocul să fie nu peste precedentele (F.E.A.R 1 şi 2), dar măcar să atingă cât de cât nivelul lor însa am rămas dezamăgit. Grafica cu care vine partea a treia este una mediocră, una foarte slabă, o grafică întâlnită prin anul 2003-2004.
L-am jucat ziua pentru că nu mă ţine să il joc după lăsarea întunericului, jocul continuând povestea horror pe care am întâlnit-o în celelalte titluri. Chiar daca F.E.A.R. 1 a fost catalogat ca fiind cel mai de groază joc produs vreodată, nici cea de-a treia parte nu se lasă şi vă pregăteşte surprize cam... "scarry". Subliniez că l-am jucat ziua şi mi-a pierit cheful de stat singur, orice mişcare, orice sunet din casă simţindu-l de parcă mi-aş fi dezvoltat auzul.
Per total, jocul este reuşit, în afară de grafica care lasă de dorit, e unul de nota 8,5. Îl recomand cu cea mai mare placere dar nu faceţi greşeala pe care am făcut-o eu. Încercaţi să îl jucaţi noaptea după ora 12. Have fun!

Cerinţe de sitem F.E.A.R 3
  • OS: Windows XP, Vista or Windows 7
  • CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4800+
  • RAM: 2 GB
  • HDD: 10 GB free disk space
  • Graphics: 512 MB Graphics Memory
  • Sound Card: DirectX 9 Compatible
  • DirectX: Version 9.0c

Gameplay


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu