Regula tampita la Casa Pariurilor


Nu inteleg cum gandesc unii dar gandesc foarte prost. Cica daca faci un pariu la o agentie din Baia Mare spre exemplu, si tu esti din Iasi, Bucuresti sau alt oras, tot de acolo trebuie sa iti ridici castigul dom'le. Cum mama masii sa spui ca asa e regula la voi? Chiar sunteti tampiti?

Mai rau, am pus un bilet la o agentie din cartierul Nicolina din Iasi si am vrut sa imi ridic banii de la o agentie tot din Iasi insa de pe Independentei. Casiera imi spune destul de frumos ce-i drept ca nu pot sa'mi ridic banii de la ei ci trebuie sa merg acolo unde am pus biletul. Pai care e diferenta? Cica asa e regula la ei. No bine atunci, o sa vad eu cine dracu mai pariaza la agentiile voastre.

PS. Recomand Stanley Bet, o agentie ce se respecta, cu cele mai mari cote, iar castigul il poti ridica de unde vor muschii tai.
PS2. Aveti grija care si cum pariati, cotele mici sunt puse intentionat pentru a incurca pariorul. Am patit-o azi cand am pierdut un singur meci din 10, meci cu o cota de 1,15.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu