Probleme cu avatarul la Yahoo Messenger?

Am observat ca in ultimul timp, o din ce in ce mai multa multime de oameni au intampinat probleme cu avatarul in Yahoo Messenger. Multi spun ca avatarul este distorsionat, se vede aiurea, nasol, naspa etc etc, sau nu se vede deloc. Aceste probleme au fost semnalate deocamdata si din cate stiu eu doar la versiunea 11 beta si 10, insa nu este exclus ca si celelalte versiuni sa fie cu probleme.

Ei bine, dupa cate am aflat eu, problema nu este de la dumneavoastra, NU ESTE VIRUS cum i-am auzit pe altii, ci este o problema pe care au intampinat-o cei de la Yahoo. So, stay chill and watch the show! :))

O intrebare: Ati intampinat si voi aceasta problema? Daca da, ce versiune de messenger folositi?


1 comentarii:

Anonim spunea...

12

Trimiteți un comentariu