News!

Probabil ati observat ca blogul a fost inactiv (offline) timp de 2 zile. Aceasta inactivitate s-a datorat unor modificari pe care acest blog le-a avut de suferit. Cele mai importante sunt:

  • Schimbare designului, celalalt fiind destul de ok insa s-a cam invechit si cred ca si vizitatorii acestui blog s-au cam saturat de el.
  • Am sters aproximativ 100 de articole inutile, cum ar fi bancuri, imagini, concursuri si altele.
  • Incepand de astazi se va schimba si continutul, aceasta schimbare o veti observa pe parcurs.
  • Si nu in ultimul rand, am schimbat si fontul titlului acestui blog, incercand pe viitor ca fiecare zi importanta din an sa fie "celebrata" aici cu un nou stil al titlului. As vrea ceva in genul celor de la Google. Sper sa fie cat de cat ok.
Cam atat. Tin sa precizez ca am pierdut aproximativ 80% din vizitatorii unici ai acestui blog datorita inactivitatii mele din ultima perioada. Sper sa imi revin si eu si blogul. Pe curand!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu