Ce se întâmplă cu vplay.ro?

Update 4! [27 Iunie 2013]
Am observat şi eu că nu mai apare nici un serial la colecţii. Deocamdată nu au fost şterse, ele încă există. Le găsiţi dând un search.

Update 3! [30 Iunie 2012]
Se pare că adevăratul motiv pentru care există probleme cu acest site este mutarea hostingului din Polonia şi Bulgaria (unde era până acum) în Olanda. Ar trebui să îşi revină cât de curând.
P.S. Mie nu-mi mai face probleme de pe 27.

Update 2! [27 Iunie 2012]
Şi-a revenit. Cel puţin la mine merge ca înainte. :D La voi cum e?

Update! [23 Iunie 2012]
Vplay.ro nu mai funcţionează (sau funcţionează foarte greu) pe reţeaua UPC. Dacă eşti client al acestui provider nu-ţi mai fă speranţe, întotdeauna o să existe 'conflicte' între serverele celor de la vplay şi UPC.

Am observat astazi ca cei de la vplay.ro chiar vor sa ramana fara vizitatori. Daca pana acu cateva zile un simplu user trebuia sa astepte 30 de minute pentru a viziona un episod, in prezent s-a pus o limita de 1-2 episoade pe zi. Pentru a putea urmari fara aceasta limita, utilizatorii trebuie sa devina VIP, acest lucru facandu-se prin trimiterea unui sms. Pentru 2 luni de VIP trebuie sa platiti 5 euro (atentie, fara TVA - la factura o sa va vina aproximativ 10 euro) si 10 euro pentru 6 luni. De la bun inceput nu am fost de acord cu acest site insa acum chiar as dori sa se faca ceva in legatura cu asta. Administratorii au cam inceput sa-si bata joc de utilizatori. Banuiesc ca peste cateva luni (nu multe) o sa ajunga sa ceara 5 euro pentru fiecare episod vizionat. Urat din partea lor!