Dance | Alexandra Stan - Mr. SaxoBeat


Ieri, 12 Septembrie 2010 a fost lansata versiunea oficiala a ultimului hit marca Alexandra Stan. Piesa este intitulata "Mr. SaxoBeat" si suna foarte, foarte bine. Combina vocea sexy a Alexandrei Stan, beatul clubbing si acordurile de saxofon, ceea ce face din acest release un mega-hit. Piesa este deja prezenta in playlistul dj-ilor din majoritatea cluburilor din tara si, deja face furori printre clubberi.
Acum 20 de ani intr-o zi de vara mama mea s-a indragostit de numele de Alexandra si asa am devenit cine sunt: Alexandra Stan. Ce va pot spune despre mine este ca sunt o fire pasionala si pasionata de artele frumoase. Muzica a fost si a ramas prima mea dragoste inca de la varsta de 3 ani cand m-am intalnit cu prima mea muza: mica sirena Ariel. Asa mi-am descoperit inclinatia spre muzica si de atunci ea a fost prezenta in ficare zi din viata mea pana cand a pus stapanire complet pe mine. Intrarea in industria muzicala am facut-o datorita baietilor de la MAAN Studio (Marcel Prodan si Andrei Nemirschi) fiind cei care au crezut cel mai mult in mine aduncandu-ma in echipa lor. Acum ei sunt cei mai buni prieteni ai mei si avem o colaborare de invidiat atat in studio cat si in afara lui.

Stiu ca o sa va placa de mine si sper sa ne vedem cat mai curand live, pana atunci veti afla mai multe despre mine din melodiile mele viitoare, toate fiind inspirate din viata mea.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu