O noua telenovela romaneasca: Narcisa salbatica

Din toamnă, Antena 1 readuce aventura şi romantismul în casele telespectatorilor săi. Cu un scenariu semnat de celebrul actor argentinian, Gabriel Corado, telenovela “Narcisa sălbatică” devine un frumos basm al timpurilor noastre.
Cu o intrigă şi personaje spectaculoase, “Narcisa sălbatică” va transforma toamna aceasta într-un sezon al bucuriei de a trăi viaţa aşa cum este ea, cu surprizele, tristeţile şi mai ales zilele ei de fericire. Această frumoasă telenovelă va aduce aminte celor de acasă că magia încă mai există şi că momente de basm apar chiar şi atunci când realitatea spune poveşti mai puţin fericite. 
Sursa: libertatea.ro

Primul cuvant care mi-a venit in minte cand am citit articolul a fost: "naspa". Nu zic inca nimic despre proiect, despre poveste sau personaje, insa titlul telenovelei este total neadecvat. In primul rand suna destul de aiurea, prima data gandindu-ma la o floare, dar dupa ce am citit si am observat ca de fapt Narcisa este o femeie, mi-am spus ca aceasta telenovela va fi un esec. Sa speram ca nu e adevarat ce spun si ca telenovela va fi televizata si peste granita insa cu un asemenea titlu nu cred ca ar fi interesati prea multe persoane.


Personajele sunt acceptabile desi nu am auzit mare lucru despre ele. Rolurile principale sunt jucate de: Steliana Puscas (Narcisa) si Ciprian Dumitrascu. Daca veti urmari telenovela care va avea debutul in toamna ii veti mai intalni si pe Tania Budi, Andrei Aradits, Nicole Dutu sau Antonia Ionescu.
PS. Nu sunt adeptul telenovelelor si imi cer scuze daca am gresit dar nu imi dau seama ce a fost in capul producatorilor cand au pus numele acesta. La mai bine!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu