Am vazut un mar zburator!


Navigand pe internet in urma cu cateva minute cu o viteza supersonica, dau de un articol gasit pe acest site in care ni se spune locatia super secreta a unui mar zburator creat de compania americana Apple. In prezent, marul sta destul de bine in cadrul acestui site fiind vizitat de bloggerii romani in special. L-am intrebat pe nenea PCFun (asa ii place sa i se spuna) de ce acest mar este mai deosebit decat altele si, am insistat pe intrebarea: De ce zboara? Nenea PCFun mi-a spus sa accesez pagina aceasta pentru a-mi raspunde la toate intrebarile in legatura cu acest mar misterios, apoi imi spune ca au mai fost aproximativ 50 de persoane ca mine si au intrebat de aceasta minunatie. Chiar daca persoanele dinaintea mea au vrut sa "fure" marul prin intermediul altor produse de pe acel site, eu il voi "fura" printr-o metoda foarte simpla si unica. Il voi lauda in cadrul acestui articol urmand ca pe 4 august sa il ademenesc la mine in casa. La ce imi va fi de folos? La multe. Un prim folos ar fi acela ca as putea cauta informatii despre viitoarele mele articole intr-un timp mai scurt datorita vitezii "supersonice".
Lasand gluma la o parte, va pot spune ca acest laptop marca Apple este singurul din "familia" sa care beneficiaza de niste dimensiuni foarte reduse. Pliat, laptopul nu depaseste 2 centimetri. Probabil ati vazut "scorul" acestuia (6.945 RON) si veti spune ca e cam exagerat. Ei bine, datorita dimensiunilor acestuia, va puteti inchipui ca cei de la Apple au fost nevoiti sa schimbe si dimensiunile pieselor (placa video, placa sunet, placa de baza, procesor etc.). Ca veni vorba de pretul laptopului. Cel mai mic pret pentru aceasta versiune "supersonica" este, bineinteles pe PCFun.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu