La zi | Finala Eurovision 2010 (Update)


Mai sunt 5 ore pana la startul editiei din 2010 a concursului european Eurovision. Dupa cum am mai zis si in articolul asta, Romania s-a calificat in finala si va urca pe scena in seara aceasta. Tot in articolul amintit, mai gasiti si lista cu tarile participante plus piesele care le va reprezenta. Mie imi plac piesele a 5 tari si anume Franta, Germania, Armenia, Moldova si Islanda. Din astea 5 trebuie sa merg doar pe una singura si aceea va fi Armenia. Voi ce pronostic dati?

Update 30 Mai ora 11:48
Sunt dezamagit. Rezultatele au fost neasteptate. Cea mai proasta melodie din concurs sa fie pe locul 3? Imposibil. In fine. O alta problema a fost ca mi-a cazut si netul dupa ce s-a finalizat concursul. Probabil tot din cauza rezultatului. 
Deci, rezultatele finale mai jos:
Sursa: eurovision.tv
Update 30 Mai ora 00:12
Stop voting! Abia acum urmeaza cel mai palpitant moment. Rezultatele vor fi postate aici dupa finalizarea concursului.

Update 29 Mai ora 23:35 
Preferata mea la concursul de anul acesta, Eva Rives, reprezentanta Armeniei tocmai a cantat. Pur si simplu este superba; si interpreta, si melodia, si coregrafia. Au mai ramas 4 tari pana la sfarsitul concursului. Apoi urmeaza cel mai important moment, si anume acordarea notelor. Hai Armenia!

Update 29 Mai ora 23:26
A fost si Romania. Imi pare rau ca spun asta dar, cea mai proasta piesa care ne putea reprezenta la Oslo. Sper sa nu ne facem de rusine si sa intram in primii 20 sau chiar 15. Revin cu amanunte peste cateva momente.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu