Interesant | Spune NU tigarilor!

Ma numar printre persoanele care sunt constiente ca a te lasa de acest viciu este destul de greu, si nu as avea dreptul sa scriu un asemenea articol deoarece nu o sa fiu in stare sa spun cuvantul: "NU!" cand vine vorba de tigari. Sincer, imi cam pare rau pentru ca m-am apucat de asa ceva insa exista si partea buna la acest "rau". Mai jos v-am pregatit o serie de imagini, mai bine spus reclame ce incearca sa faca omu' sa renunte la fumat sau sa il previna ca acest lucru este foarte rau. Imaginile sunt foarte reusite si de aceea mi-am permis sa las deoparte faptul ca si eu sunt fumator (vorba vine, pentru ca nu fumez mult) si sa va arat aceste imagini care ar trebui sa ma determine sa ma las. Eh, pana cand se va intampla asta o sa puna guvernul taxa pe tigara fumata. So, enjoy the pictures!



Sursa foto: myfunmails.com


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu