Dance | Marius Nedelcu & Red Head - You


Ati mai auzit aceasta piesa pana acum? Probabil majoritatea veti spune nu. Astazi, in timp ce ascultam muzica in winamp, mi-a atras atentia aceasta piesa pe care nu am fost auzit-o niciodata. Ei bine, am cautat in calculator si am observat ca piesa a fost lansata acum aproximativ 4 saptamani (eu am muzica ordonata pe saptamani). Care dintre voi puteti spune ca aceasta piesa nu merita o lansare "ca la carte"? Abia acum, imi dau seama ce inseamna sa ai bani si sa fii renumit. Luam ca exemplu aceasta piesa. Sunt mai mult ca sigur ca aceasta era un hit daca isi facea intrarea in lumea muzicii undeva printr-un studio mai renumit. Asa, cum apare asa dispare. Ma bucur insa ca am dat de ea si o am la repeat de cateva ore. Pur si simplu e minunata. Auditie placuta!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu