Bucecea, "orasul" fantoma

In timp ce in Botosani se desfasura spectacolul anual dedicat zilelor orasului, in Bucecea nu era pic de lumina. Oare s-a folosit asa de multa energie electrica pentru desfasurarea spectacolelor din Botosani incat prefectura sa ceara primarului din Bucecea sa opreasca iluminatul public? Nu prea cred. Pur si simplu ti-e frica sa mergi pe strada. Ba mai mult daca mergi spre casa in jurul orei 23, ai ocazia sa te ratacesti in bezna din mijlocul orasului, la acea ora nici locatarii blocurilor din jur nu au aprins nici un dispozitiv pentru iluminat.
Am simtit asta pe propria piele. Eu stiam ca lumina este oprita in jurul orei 22 si se redeschide pe la 5-6 dimineata, insa nu ma asteptam ca sa nu fie deloc. Asa ca, 2 zile la rand am mers spre casa cu lumina de la telefon, care si ala isi cam dadea demisia, ca na, si el foloseste tot energie electrica.

Iata ca si asta este posibil. Intr-un "oras" fara locuri de munca, cu locuitori ce nu ating nici media pentru comuna, insa cu taxe pentru un oras, nu avem parte nici macar de iluminare public. Asadar, va sfatuiesc ca sa aveti la voi o sursa de lumina in caz ca treceti prin celebrul oras Bucecea.

PS. Imi pare rau ca nu am facut niste poze, dar dupa cum am zis mai sus, telefonul nu mai avea baterie si camera nu ma lasa sa folosesc flash-ul. Deci no flash, no picture!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu